12 listopada 2011

jak z `xl` zrobić `xs` :)

Hej laseczki ! :) Mam nadzieję, że tytuł posta potraktujecie z przymrużeniem oka :)
Jak wiecie, lub nie - jestem zwolenniczką sh. Wiele z nas również uwielbia robić tam zakupki z wielu względów, ale niestety baardzo często najlepsze perełki, które wygrzebujemy są dość duże lub po prostu rozciągniętę. Dziś przedstawie Wam mój sposób za duże ubranka :)


- polecam zdjęcia otworzyć w nowym oknie, ze względu na to, że są animowane i nie zawsze chcą się odtworzyć na str. głównej :) -




Mam nadzieję, że zdjęcia są chociaż troszkę wyraźne i być może do czegoś Wam się przydadzą :) 
Dziś dość króka notka, ze względu, że czuję się dziś fatalnie..

Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze ! Każdy komentarz jest przemiły i sprawia, że mam kolejne pomysły i staram się, aby Wam się do czegoś przydały :)


Postaram się wkrótce nadrobić u Was zaległości :) 
BUZIAKI ! 

22 komentarze:

  1. Wiążę podobnie za duże ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe też tak robię, jak coś mam za duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej ładnie to Ci wyszło i fajny sposób na duże ubrania z sh :D

    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz do mnie w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hah.. ja też tak robie ; )

    zapraszam do obserwowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. super;) Na pewno skorzystam.
    http://diy-bysia.blogspot.com/
    ZAPRASZAM >

    OdpowiedzUsuń
  6. świeetnie ! a ja nadal czekam na zrealizowanie mojego pomysłu ;D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAWSZE TAK ROBIĘ. TO NAPRAWDĘ DOBRY POMYSŁ NA "POMNIEJSZENIE" SWOJEJ BLUZKI : )

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za tego posta bo mam parę takich ubranek, ale ja używałam paska ;ppp

    Śliczny blog

    OdpowiedzUsuń
  9. no to się cieszę, że jeszcze w tym roku ;P jak znajdę coś fajnego to Ci podrzuce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również tak robię :P

    OdpowiedzUsuń
  11. dobre pomysły :P zapraszam do mnie, dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że się podoba ;) obrazki kupiłam w Castoramie ;)

    fajny sposób z wiązaniem ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł :)ja też bardzo lubie SH:)

    OdpowiedzUsuń
  14. witam jeszcze raz, kochana ! chciałam poinformować, iż właśnie otzrymałam od Cb paczuszkę. strasznie fajnie i słodko wyglądają te kokardeczki i notesiki. za niespodziankę również bardzo dziękuję ;** pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. omg super blog !!!!!

    zapraszam również do mnie : ^^

    http://szafiarra.blogspot.com/

    http://szafiarra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. pomysłowe ;)
    + obserwuję
    www.ramzamzam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. extra, co diy to diy :)
    enjoy:
    luckyloserclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

to miłe z Twojej strony ! dziękuję za każdy komentarz ♥