29 stycznia 2012

Wyniki rozdania ! :)

Cześć Wam ! :)

Dziś krótko: tak jak obiecałam ogłaszam wyniki rozdania :)
Ogólnie zgłosiły się 43 osoby. Niestety większość ze zgłoszonych osób nie udzieliła poprawnej odpowiedzi :(
Poprawna odpowiedź to : 13 lipca 2011 ; 18:47 - rzemykowe szaleństwa /klik/ 
Tak więc losowanie dotyczyło dwóch osób:
1.Wildflower
2. Malwina

Wynik to :

Tadaaaaaam ! :)
Gratulację ! Napiszę do Ciebie wkrótce maila :) Pozdrawiam :)

Wybaczcie, że rzadko tu bywam, ale wciąż mam zaliczenia.. 7 zaczynają mi się ferie :))) (tylko 4 dni..:( )
Wtedy właśnie mam zamiar nadrobić zaległości i nieobecności :)

muszę się zaopatrzyć w tasiemki :)
aaaa <3
:)

-zdjęcia pochodzą z weheartit.com-



Buziaki ! 3majcie się cieplutkoo :)

ps. zepsuł mi się aparat i klej na gorącooo ;(

10 komentarzy:

to miłe z Twojej strony ! dziękuję za każdy komentarz ♥